W co powinno być wyposażone biuro?

  1. Biurka – ergonomiczne, z odpowiednią ilością miejsca do pracy.
  2. Krzesła biurowe – ergonomiczne, z regulacją wysokości i wsparciem dla pleców.
  3. Szafy i regały – do przechowywania dokumentów, książek i innych materiałów.
  4. Stoliki konferencyjne – do spotkań i narad.
  5. Komputery – odpowiednio wydajne do specyfiki pracy.
  6. Drukarki i skanery – wielofunkcyjne urządzenia do drukowania, skanowania i kopiowania.
  7. Tablice suchościeralne i korkowe – do notatek i ogłoszeń.
  8. Artykuły biurowe: Papier, Długopisy, ołówki, markery, Teczki, segregatory.
  9. Internet: szybkie i stabilne połączenie internetowe, najlepiej na kablu.
  10. Klimatyzacja lub folia okienna: dla komfortu termicznego i możliwej pracy.
  11. Oświetlenie – dobrej jakości światło, najlepiej naturalne
  12. Gaśnice i apteczki – zgodnie z przepisami BHP.
  13. Systemy alarmowe i monitoring – w celu ochrony mienia.